۶ پاسخ

برو دکتر دور از جون یکی از نشونه های سقط میتونه باشه

خداکنه بخاطررحمم جابازمیکنه باشه

هم نفخ داری هم رحمت داره بزرگ میشه جا باز بشه برای نی نی، راه حلش اینه ک حواس خودتو پرت کن نذار متمرکز بشی روی درد غذای نفاخ یکی دو روز سعی کن نخوری ب جاش کبابی و پلویی بخور

دردمثانه دارم خیلی انگارمیخای طبیعی بچه دنیابیاری

طبیعیه عزیزم . نفخه

نفخ کردی شاید عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آرشاوین🤎🐻🦋 مامان آرشاوین🤎🐻🦋 ۵ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته یازدهم بارداری
مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته بیست‌ونهم بارداری