۴ پاسخ

من ۲سال پیش اونجا سز کردم همه چی بردم برا بچه و برا خودم هم نواربهداشتی بزرگ.

پتو ببر فقط . شرایط زایمان پرونده داشته باشی

چه جوری میشه اونجا زایمان کرد؟؟؟
شرایط داره

سلام هیچی اونجا پک میخری همه چی داره

سوال های مرتبط