۶ پاسخ

منم خودم درست میکنم بهش میدم ی روز در میون

از خوراکیای بیرونی که بقیه فرت و فرت میدن ک بهتره
من همیشه میدم
هفته ای دوبار

من زیاد شیرین نمیکنم بهش میدم خیلی دوست دار

کم شیرین بپز بده. مثل کیک موز

من گاهی میدم

ن خوبه...ولی میتونی کیک با شیره خرما یا انگور درست کنی ک غصه شیرینی هم نداشته باشی البته من خودم میدم

سوال های مرتبط

مامان rayan 🧸💎 مامان rayan 🧸💎 ۲ سالگی
مامان دایان مامان دایان ۱ سالگی
مامان نورا مامان نورا هفته بیست‌ودوم بارداری