۳ پاسخ

من امروز شانزدهم سیکلم درد تخمک‌گذاری هم داشتم
روز یازدهم فولیکول غالب از هر دو تخمدان داشتم
بنظرتون بزنم آمپول یا ن

خودتون میزنین یا دکتر نوشته

چن وخته زدی

سوال های مرتبط