۲ پاسخ

شما چه امپولی زدین براازادسازی

من که زدم بعداز۴،۵ ساعت تاسه چهارروز کمروزیر شکمم درد داشتم مثل زمان پریودی
دکترم گفت طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌وسوم بارداری
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته بیستم بارداری
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته بیستم بارداری
مامان آراز مامان آراز هفته بیست‌ودوم بارداری