خانوما من امروز نوبت امنیو سنتز دارم دعا کنید برام

۸ پاسخ

۲/۷۱امینو نرمال در اومد دوستم باعدد۳رفت نرمال دراومد

ب امیدخدا عزیزم همه چی خوبه

استرس نداشته باش انشالله که همه چی خوبه منم انجام دادم ترس نداره

انشالله خیره اصلا نگران نباش

آن تی شما مگه چند بوده

ایشالاخیره عزیزم دوره واطراف مابه خیلیا گفتن ولی اصلاچیزی درنیومده نگران نباش امیدت به خداباشه

خیره انشاالله عزیزم 💗

ان شاالله که خیره عزیزم نگران نباش🙏🙏

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو 😍 مامان فندق کوچولو 😍 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان سلین وپسری💙💐 مامان سلین وپسری💙💐 ۳ ماهگی
مامان مامیه دوتاجوجه مامان مامیه دوتاجوجه هفته سی‌وسوم بارداری