سلام خانمایی که امنیو سنتز کردین میشه راهنماییم کنید

۶ پاسخ

جانم گلم من انجام دادم

بهم درخواست بده داشته باشمت درخواست من پره

ترس ک داری ولی سعی کن نفس عمیق بکشی خودتو اروم تر کنی اصلااااا درد نداره فقط ی حسیه انگار یکی اون قسمت از شکمتو داره ی کوچولو فشار میده
۳روز اول کاملااااا استراحت مطلق باش اصلا تکون نخور و روی دست بخواب روزای بعدم تا ۱۰ روز باز استراحتی ولی درحد ۵ دقیقه میتونی بشینی اگرم بتونی بخوابی کامل این ۱۰ روزو ک عالیه..یکم ترشحات ابکی هست ولی نترس بخاطر سوراخیه ک‌روی کیسه اب افتاده ترمیم ک شد ترشح تموم میشه

چرا گفته بهت آمینو بری؟

بهتره انجام ندی
دکتر به من گفت احتمال سقط هست
سلفری برو بهتره
آمینو یه سرنگ از شکم تو میزنن به کیسه آب جنین میکشن
ولی سلفری از خون تو از دست میگیرن

جونم چیشده

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق کوچولو 😍 مامان فندق کوچولو 😍 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو ۲ ماهگی
مامان هدیه خدا🌺اهورا مامان هدیه خدا🌺اهورا روزهای ابتدایی تولد
مامان سلین وپسری💙💐 مامان سلین وپسری💙💐 ۳ ماهگی