سلام به هفته ۲۴ 🥲🥲🥲





فرزند پروری

۶ پاسخ

۲۴ تا ۳۰ به نظرم زود میگذره

منم باید بگم سلام به هفت ماهگی و شروع دو رقمی شدن😍

ایشالا بسلامتی به پایان برسونی ولی کلا ماه ۶ خیلی دیر گذشت برای من ۷ و ۸ خیلی خوب بود زود میره

منم همین میگفتم🤣ولی هرروزیه اتفاق جدید که هنوز برات پیش نیومده به وجود میاد🤣🤣🤣

خودتو آماده روزای ماهای پایانی کن 🤣

هنوز خیلی راه داری 😁🥲🤣

سوال های مرتبط

مامان لیانا 🎀 مامان لیانا 🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان ویان🩷🎀 مامان ویان🩷🎀 هفته سی‌وششم بارداری