ان ای سی تی مثل سونوگرافی یاداخلی؟؟؟؟؟

۵ پاسخ

نه عزیزم یه دستگاه بهت وصل میکنن میزارن روی شکمت به مدت ۲۰ دقیقه نوار قلب میگیره از نی نی حالا اگر انقباض داشته باشی هم توش دیده میده یه دستگاه هم میده دستت میگه هر وقت حرکت کرد دکمه رو فشار بده تکون خورد میزنی تکوناشو ثبت می‌کنه

ی دستگاه میزارن رو شکمت با کش فیکس میکنن

مثل سونو شکمی.یه چیزی میزارن رو شکمت که صدا قلبشم میاد نیم سعات نگه میدارن

نه داخلی نیس

ان اس تی منظورته؟

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۴ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان قصد بارداری