۵ پاسخ

سایز دو فقط یه بسته گرفتم چون بایک زیاد فرقی نداشت تموم که شد ۳ گرفتم خیلی بهتره

بستگی به رشد بچه داره دیگه
اگ رشدش خوب باشه پوشک زود به زود کوچیک میشه براش

من یک رو خیلی بستم اما دو یک هفته بعد تنگش شد

سایز دو زیاد فرقی با یک نداره

استفاده میشه

سوال های مرتبط