۲ پاسخ

بینی بچه کیپ میشه سینش صدا میده سرفه خلطی میکنه

دکتر بهم گفته نوزاد تا ۳ ماهگی اینا سرما نمیخوره
اگه سرفه و عطسه و خر خر گلو با بینی رو میگی از ریفلاکسه

سوال های مرتبط

مامان نخود چی مامان نخود چی ۱۴ ماهگی
مامان سپهر💙 مامان سپهر💙 ۱۴ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۹ ماهگی
مامان ♥️حسین♥️ مامان ♥️حسین♥️ ۷ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۷ ماهگی
مامان پسته👶🏻 مامان پسته👶🏻 ۵ ماهگی
مامان نویان 🩵🥹😘 مامان نویان 🩵🥹😘 هفته هشتم بارداری
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۹ ماهگی
مامان مهرو کوچولو‌🎀 مامان مهرو کوچولو‌🎀 ۹ ماهگی
مامان آقا ماهان مامان آقا ماهان ۹ ماهگی
مامان یزدان😍 مامان یزدان😍 ۵ ماهگی