مامان ها کسی از این شربت زینک پلاس به بچش میده؟؟؟؟

تصویر
۳ پاسخ

واسه چي خوبه؟ مولتي ميدم من فقط

من نئو زینک گلوکنات میدم

اره من میدم

سوال های مرتبط

مامان 💙👣عروسک 💙👣 مامان 💙👣عروسک 💙👣 ۱۳ ماهگی
مامان پناه کوچولو مامان پناه کوچولو ۱۶ ماهگی
مامان گردو مامان گردو ۱۰ ماهگی
مامان 🧸مهدیار🧸 مامان 🧸مهدیار🧸 ۱ سالگی