خانوما کسی شربت زینک سولفات به بچش میده

۱ پاسخ

اره من میدم دکتر گفت ی نوع مکمل کمکیه واسه بچه‌ای بی اشتها موقع سرما میخوره یا اینکه اشتها نداره و موقع دندون درآوردن گفت بهش صبح دوسی سی غروبا دوسی سی بدم

سوال های مرتبط

مامان 💙👣عروسک 💙👣 مامان 💙👣عروسک 💙👣 ۱۳ ماهگی
مامان ماهان و آیهان مامان ماهان و آیهان ۱ سالگی
مامان رادمان👩🏻‍🍼👦🏻🩵 مامان رادمان👩🏻‍🍼👦🏻🩵 ۱ سالگی
مامان پناه کوچولو مامان پناه کوچولو ۱۶ ماهگی
مامان آرسین مامان آرسین ۱۵ ماهگی
مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی