کسی از شربت زینک سولفات برای اسهال استفاده کرده؟

۱ پاسخ

بعله من دکتر داد با بایو.لاکت عالی بود

سوال های مرتبط

مامان ماهان و آیهان مامان ماهان و آیهان ۱ سالگی
مامان رادمان👩🏻‍🍼👦🏻🩵 مامان رادمان👩🏻‍🍼👦🏻🩵 ۱ سالگی