تو هفته من طاق باز خوابیدن مشکل داره

۴ پاسخ

من خوابیدم هیچی نشد
چون کمر درد داشتم

میگن از ۲٠هفته بعد خوب نیست

اره خوب نیست

نه بالای ۲۰ هفته خوب نیست اونم در حد ۱ربع من از دکترم پرسیدم اشکال نداره

سوال های مرتبط

مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فسقلی🍼👶 مامان فسقلی🍼👶 هفته بیستم بارداری