خانما من ۱۶روزه از پریودم گذشته و یذره شکم درد دارم بعضی وقتا دلیلش چیه؟

۵ پاسخ

چطور تونستی تست نزنی

تنبلی داری؟؟

یه بار هم بزن اولش شاید منفی بود الان تو ۲ هفته عقب افتادی ببین باز منفی برو دکتر برات پروژسترون بده بلکه شدی انشالله که باردار باشی

تست دادی

تست دادی؟؟

سوال های مرتبط