۶ پاسخ

ن عصر هم میتونی ازمایش بدی

من ۱۴روزه پریدم عقب افتاده سه روز پیش تست زدم منفی بود یعنی امکان داره جواب. تست کاذب باشه؟

ممنون

نه بابا

نه گلم

ن ناشتا نیاز نی

سوال های مرتبط

مامان بستنی من🤤 مامان بستنی من🤤 هفته چهاردهم بارداری
مامان علی اکبر🩵👶🏻 مامان علی اکبر🩵👶🏻 ۳ سالگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان گوگولی مامان گوگولی هفته بیست‌وهفتم بارداری