۶ پاسخ

منم اصلا نفهمیدم بر چه اساسی بارداری دوم زایمان کردم 🤭😅هر کسی یه تاریخی میگفت

من طبق سنو آن تی ۴۰ هفته و ۴ روز بودم که طبیعی زایمان کردم

سن بارداری براساس ان تی سونو می‌نویسه درسته؟

من خیلی زودتر از اون تایم زایمان کردم ۱۸ روز زود تر از پریود ۲۰ روز زود تر از سونو

یعنی کدومش برای زایمان حساب میشه کسی تجربه داره؟

ینی چی؟

سوال های مرتبط

مامان آیهان👶🩵 مامان آیهان👶🩵 ۱۰ ماهگی
مامان مامان کوچولو 🥹 مامان مامان کوچولو 🥹 ۷ ماهگی