واسه زن حامله بده بره قبرستون؟

۱۸ پاسخ

من ازاول حاملگی ت ختم و قبرستونم دست ما نیست ک نریم ایشاالله ک هیچی نمیشه ب دلمون بدراه ندیم

معمولا میگن نره بهتره مخصوصا نره جلو جنازه نبینه

اره بده

نه.

من شنیدم خوب نیست

من اولای بارداری چن بار رفتم ب این خرافات هم گوش ندادم چون ی تیکه از وجودم اونجا بود باید میرفتم
یبار یادمه سر دخترم خالم فوت کرد نزاشتن برم
تو ختم و کسی که تازه میمیره نباید بری مزار

من سر بچهام ک حامله بودم یکیش عموم فوت کرد یکیش پدر بزرگم.همش تو قبرستون و مراسم ‌بودم
بخودت و بچت قرآن بخون و اگ باید بری و شرایطی هس ک باید بری برو

ارع نرو سقط میشه

منم رفتم چند سری واسه فاتحه همین

من رفتم مجبور شدم برم تشیع جنازه.چرا بده؟

فک نکنم قبرستون بدباشه
ولی میگن بوی کافور و نزدیک کسی ک تازه فوت شده نباید بشین
و کلا بوی کافور خیلی بده

اره خوب نیس طبع قبرستان سرده چون چاک راه های زن باردار هم بازه .
انرژی منفی های قبرستانی و جذب میکنه .
فقط قسمت امام زاده اش ک ضریح اگ داره یا قسمتی ک شهدا هستن طبعش گرمه میشه رفت

ن بابا چ بدی میخای بری فاتخه بخونی دیگ
حالا برای ختم و این چیزا نرو
من خودم اخر هفته ها معمولا میرم سرمزار

من همیشه گلستان شهدا میرم🥲 روح و جسمم آروم میشه🤍

من ک رفتم

اره بخاطر جوه و انرژی منفی اون منطقه بهتره که قبرستون نرین

منم شنیدم خوب نیست

من شنیدم میگن بده راستش منم نرفتم

سوال های مرتبط

مامان ویهان🩵 مامان ویهان🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان هاکان🩵 مامان هاکان🩵 ۳ ماهگی
مامان خداداد مامان خداداد ۲ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۲ ماهگی
مامان جوجو ممد 🐣 مامان جوجو ممد 🐣 ۱ ماهگی