خانما میتونم برم قبرستون؟؟

۱۱ پاسخ

نری بهتره بعد از زایمانم تا۴۰ روز نباید بری

من میخام برم سر خاک مامانم

منم موندم یه نذری دارم نمیدونم برم نرم یا به یکی بدم برام ببره تو بارگاه بزاره

نه نرو عزیزم سنگینی داره

نری بهتره

سری قبل رفتم دور از جون همه و خودم
از دسش دادم ۱۵هفته

آره بروفقط اگه تشیع جنازه هست نرو.. ببخشیداین حرفو زدم

رفتن که اره فقط میگن انرژی منفی داره خودتو با این چیزا اذیت نکن

تا میتونی نرو انرژی منفی زیادی داره

نه نرو

من ک نمیرم تا زایمان

سوال های مرتبط

مامان دلین خانوم❤️🥹 مامان دلین خانوم❤️🥹 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جوجو ممد 🐣 مامان جوجو ممد 🐣 ۱ ماهگی
مامان ویهان🩵 مامان ویهان🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مامان ۲گل پسر مامان مامان ۲گل پسر ۲ ماهگی
مامان دختر‌قشنگم💕 مامان دختر‌قشنگم💕 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان صدرا مامان صدرا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته چهاردهم بارداری