خانوما تو بارداری میشه قبرستون رفت

۱۴ پاسخ

نری بهتره اون حجم از انرژی منفی وارد جسم روح میشه
در ضمن اگر جنازه ببینی سق بچه سیاه میشه😅😅😅ی خرافه س گمونم که خیلی شنیدم

من که از اول بارداری هر پنجشنبه رفتم سر خاک فکر نمیکنم سنگینی داشته باشه
ولی مراسم تشییع جنازه و اینچور مراسما نرفتم اصلا

من رفتم
فکر نمی‌کنم مشکلی داشته باشه
ولی من رفتم تشیع جنازه یکمی از نظر روحی بهم ریختم اوایل بارداریم بود
دیگه فضاش چون اندوهگینه اگه واجب نبود نری بهتره
ولی از نظر شرعی و اینا فکر نکنم مشکلی داشته باشه

اگه واجب نیست نری بهتره،، من شنیدم میگن بچه سقش سیاه میشه، انرژی منفی هم میگیری

نباید بری چون چاک راه های زن باردار بازه و قبرستون خوب نیس رفتنش .طبع قبرستون هم سرده ولی داخل خود امام زاده یا مزار شهدا طبعش گرمه

نری بهتره باردار براچی بره قبرستون کی ازش میخواد بره

منکع تقریباً هفته ای یکبار میرم. چون میرم امامزاده اول از قبرستونس رد بشم

ن عزیزم نری بهتره

نه نری من دایم فوت کرده بود هیچکس نزاش برم دختر دایم هم حامله بود اونم نزاشتن

میگن بهتره که نری

من ک نرفتم خودم حس بدی دارم
میگن سنگین

میکن خوب نیست بری فضاش سنگینه نری بهتره مجبور نیست که ادم از دور فاتحه بده

شدن که میشه ولی میگن سنگینه خانوم باردار نره بهتره

سوال منم هس

سوال های مرتبط

مامان فندق كوچولو مامان فندق كوچولو هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان abkkf مامان abkkf هفته سی‌وسوم بارداری
مامان علی اکبر مامان علی اکبر هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ویهان🩵 مامان ویهان🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی
مامان abkkf مامان abkkf هفته سی‌وسوم بارداری