من دیروز رفتن فقط استامینوفن ساده داده و شربت دیفن هیدرامین
من مجبور شدم برم
بهترین راه فقط خود درمانی هستش با چی..
با سوپ . آش.عدسی.خوراک لوبیا.اب پرتغال طبیعی و خوردن پیاز همراه با غذا یعنی درجا سرماخوردگی تو درمان میکنه خودم امتحان کردم که میگم .حمام با آب ولرم رو به گرم .از هرچی غذای سرخ کردنی پرهیز کن چون حتی بوی روغن غذام باعث ملتهب شدم گلو میشه و سرفه.
اره منم سرما خوردم رفتم دکتر دارو زیاد نداد ولی دو روزه خوب شدم
سعی کن بیشتر چایی بخوری تا دفع بشه دکتر بری ریسک داره
من سرما خورده بودم سرم کلاه میزاشتم برا درد گلو هم قرقره کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.