میگن بچه چشم شور میشه
عزیزم انرژی منفی داره نری بهتره
سنگینی میوفته روش
بعدن هی یا همش حالش گرفتس یا میخاد گریه کنه یا همش عصبیه
بچه هم میگن نبرین
من میگفتم الکیه بعد خاهرم رو ک بردیم تا دو هفته فقط داشت گریه میکرد اصلا اروم نمیشد بعد گفتن سنگینی قبرستون افتاده روش
چ ربطی داره من هرپنجشنبه سرخاک بابامم
نه عزیزم مشکلی نداره برو من از یه سید پرسیدم گفت مشکلی نداره
سلام خانوما من روبیکا گروه دارم برای باردارا و اقدامیا اگه خواستین بگین عضو کنم😍
از نظر روحی روانی خوب نیست
من برا بچه اولم نمیدونستم رفتم اما برا بچه دوم اصلا نرفتم
آره منم شنیدم که خوب نیست اما علت دقیقشو نمیدونم
قبر ادمای مومن و شهید و اینا اشکال نداره
ولی میگن قبرستون ادمای عادی یا کسایی ک ادمای خوبی نبودن چون روحشون حسرت داره و تو بارداری روح مادر و بچه تأثیر پذیر تره و روح بچه داره شکل میگیره اثر خوبی نمیزاره
م تا این حد شو میدونستم
اگه منظورت از نظر اسلامه چون ارواح و اجنه در اونجا سرگردان هستند و کودک و نوزاد پاک هستند و اون بچه رو اذیت میکنند
انگار میگن سنگینی میفته یا یه همچین چیزی
یکسری میگن هر جا کلاغ میره طبعش سرده
کلن بد هس ممکنه بترسه
کی گفته؟ من رفتم چی میخواد بشه مثلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.