میگم شما دکتر هم رفتین؟ من به دکتر زنان گفتم گفت برو دکتر قلب! رفتم معاینه و نوار قلب انجام داد و چند ساعت تو بیمارستان بستریم کرد و آزمایش خون و اینا. آخرش گفت مشکلی پیدا نکردم مرخصی. ولی همه شون تعجب کرده بودند و میگفتند تنگی نفس اوایل بارداری طبیعی نیست
اوایلم که نمیدونستین باردارین تنگی نفس داشتین؟
اوف منم از اول اینطور بودم هنوزم دارم
شما که خوبه من چرا اینقد نفسم بالا نمیاد زیر دنده هام درد میگیره نفس میکشم همش شدم نفخ😂😂😂😂
من کلی تنگ نفس دارم تو این هفته ها دکتر میگ زوده🥴🥴
هفته های بالا بهتر میشی
حجم غذاتو کم کن خم و راست نشو .جاروبرقی نکش بده یکی دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.