۵ پاسخ

چرا بیمارستان به من گفت ۸ تومن با بیمه ۵ تومن

فکر کنم جمعا شد ۶۰تومن،فقط موقع تزریق باید بگی که سه تا رو تو یه سرنگ میزنن که پول یه تزریق رو بکشن نه سه تزریق

دولتی رایگانه

۲۰ تا ۳۰ تومن من بیمارستان مجانی زد چون بستری بودم

ارزونه دونه ای ۲۰ اینا شاید

سوال های مرتبط

مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی