۷ پاسخ

من سر پسرم فشار خونی بودم و ۳۶ هفته هم زایمان کردم‌نه کسی گفت بزن نه زدم سر دخترمم نزدم

من خواستم بزنم نزدن گفتن ب همه نمیزنن

بعضی دکترا کلا به همه مادرا میزنن میگن بزنی خیالت راحت تره من ابجیم مشکل داش زد ولی گف تو مطب از مریضاش پرسیدم دیدم حتی اونایی هم که مشکل ندارن زدن

من اخر ۲۸ هفته بودم زدم و بستری بودم که هزینه ام شد ۴۶۰۰ میلیون

اونایی که دکترشون بهشون احتمال زایمان زودرس میده میزنن عزیزم
کسایی که افت سرویکس دارن یا انقباض دارن واینا

منم هفته بعد دارم؟
نمیدونم بستری میکنن یا میزنن همینطوری

از هفته شما دیگ میزنن هزینه زیادی نداره

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهفتم بارداری