خانما چکار کنم دردم شروع بشه؟

۷ پاسخ

هیچس،تا وقتش نشه باز نمیشه این کارا هم برا نرم شدن دهانه رحم

اگ پله دارین یکی یکی پله ها رو بروپایین دوتا دوتا باز برو بالا

راهکاری بلدی به منم بگو
من سر بچه ی اولم 40هفته تموم زایمان کردم
سر این دوست دارم همون36اینا زایمان کنم خسته ام

آویشن بخور پیاده روی کون ورزش بشین پاشون کنه

پیاده روی تند تند
اسکات
پله برو

پیاده روی

نزدیکی بدون جلوگیری و پله نوردی و دوش اب گرم البته دوش ابکرمو توصیه نمیکنم من کیسه ابم زیر دوش ترکید نفهمیدم😭

سوال های مرتبط

مامان مادر لیا مامان مادر لیا ۲ ماهگی
مامان فاطمه سِلما مامان فاطمه سِلما ۳ ماهگی
مامان آوا مامان آوا هفته چهلم بارداری