کسی باشیرخشک فرنی درست کرده لطفابگه چطوریه

۵ پاسخ

ارد برنج با اب قاطی کن بزار روشعله کم بعد ک سفت شد از رو شعله بردار خنک ک شد شیر خشک درست کردی رو با فرنی اضافه کن

من امروز درست کردم
آب و آرد برنج رو یکم رو حرارت میزاری
بعد شیرخشک ک گرفتی (مثلا ۱پیمانه)
از حرارت ک برداشتی شیرخشک رو اضافه میکنی و اینکه خیلی باید روشن باشه عین شیر

اول با آب یا شیر درست کن کمی که سرد شد شیرخشک بریز توش تاشیرین بشه..حرارت باعث میشه شیرخشگ بی ارزش بشه

از الان فرنی میدی؟

شنیدم ،، شیر خشکو درس کن طبق روال عادی بعد توش ارد برنج بریز

سوال های مرتبط

مامان دلیار مامان دلیار ۱۳ ماهگی
مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین ۱۸ ماهگی
مامان فرامرز مامان فرامرز ۱۴ ماهگی