۲ پاسخ

منم از بهداشت پرسیدم .گفت اذیتش نکن میتونی ۱۸ ماهگی ببری بنویسن. و گفت بیشتر برای پدر مادرهایی که کم خونی دارن یکیشون مینور هستش بیشتر مهمه

پسر منم نداده
تا وقتی وزن و قد طبیعیه معمولا نمینویسن

سوال های مرتبط

مامان 🌙ماهانم🌙 مامان 🌙ماهانم🌙 ۲ سالگی