خانوم ها شما ترشحاتتون چه شکلیه ؟؟؟

۴ پاسخ

یهو خیس میشم ولی داخلش کرم و سفید هست

معمولا سفید رنگ.و مقدارش زیاد شده برعکس ۳ماهه اول که ترشحاتی نبود اصلا

سلام دوستا من سیزده هفته وچهار روز هستم لکه بیبینی دارم عادی هست یا خطر داره درد ندارم

من اقدام به بارداری هستم من روز ۱۸ سیکل هست یکم یه کوچولو ترشحات قهوه ای دام

سوال های مرتبط

حسیبا آسمونی💔 حسیبا آسمونی💔 قصد بارداری
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پروا🌸💕




🫀 مامان پروا🌸💕 🫀 روزهای ابتدایی تولد