جواب ازمایش منفیه😔

تصویر
۷ پاسخ

عددت بالای ۱۰ مشکوکه

ماه بعدباردارمیشی😁من دوباری که باردارشدم ماه قبلش تاخیرداشتم

پریود شدی یا ن

اشگال نداره .گلم توکل بخدا داشته باش ...یک کم صبر کن خدا بهترین نی نی رو بهت میده ...غصه نخور عزیز❤️❤️❤️❤️❤️❤️

چند روز تاخیری عزیزم فک کنم زود رفتی

فککنم مشکوک به بارداری باشه

متاسفانه بله

سوال های مرتبط

Sanay Sanay قصد بارداری
مِمول مِمول قصد بارداری
ندا ندا قصد بارداری