شام چی دارید خوشگلا؟؟

من خودم عدس پلو دارم با سوپ👌😋

تصویر
۱۲ پاسخ

من قرمه سبزی پختم با گوشت قرمز

لوبیا پلو😁

من ماکارانی گذاشتم با سالاد شیرازی
هوسانه😋

غذای موردعلاقه این روزام😍

تصویر

چلو گوشت گذاشتم

منم عدس پلو پختم 😁

ویار دارم نون پنیر گوجه😭

من هر شب موز و کیک یزدی فقط می تونم بخورم

به شام گرم ویار دارم

سالاد ماکارونی هم می تونم بخورم

فلافل عزیزم نوش جونت

ما آبگوشت مراسم فوت عمه ام و داریم

نوش جانت من آش گوجه دخترم خواست خودمم دلم خواست پختم

کشک بادمجون

سوال های مرتبط

مامان پسرام🩵😍 مامان پسرام🩵😍 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ابریشم خانوم مامان ابریشم خانوم روزهای ابتدایی تولد
مامان لیام جون🐣🦋💫 مامان لیام جون🐣🦋💫 هفته سی‌وسوم بارداری