۵ پاسخ

من ک‌میزدم..

نه بابا بزن

نبابا
من که شیرام میره سوتین میرنم دستمالم میذارم
چون لباسم خیس میش
شما اینطوری نیستید؟؟؟

سوتینت تنگ نباشه ولی بزن

اگه به سینه فشار نیاره اشکال نداره

سوال های مرتبط

مامان محمدحسام مامان محمدحسام ۱۰ ماهگی