منم اینجوریم خیلی دلم برای دخترم میسوزه حالم زیاد خوب نیست🥲🥲چند باری با ناراحای و گریه بهش شیر دادم منم
نه نگران نباش ولی بهتره تو ارامش بچه شیر داد
برای منم پیش اومده برای هر کسی پیش میاد یعنی
نه عزیزم دکتر گفت هیچ تاثیری نداره
آنقدر بد نیست مریض بشه ولی خب هورمون های تو ناراحتی ترشح میشه تو شیر هم میره به بچه میرسه اونم حالش بد میشه گاهی ممکنه دل درد هم بشه
من دوهفته اول زایمان واقعا نمیدونم چرا انقد حالم بدبود خیلی گریه میکردم شیرم بدمزه بود دخترم دیگه نخورد
اره کلا گریه میکنیم نباید بچه شیربدیم
آره رو بچه تاثیر میزاره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.