خانما بیشتر کدوم سمت میخوابین

۱۱ پاسخ

فعلا چون همسرم سمت راست میخابه به چپ راحت ترم اگ همسرم سمت چپ باشه به راست😁😂
کلا وقتی میخام بخابم باید پشتم به نفر کناریم باشع🤷🏻‍♀️😂

من برای اینکه خوابم ببره باید حتما به پهلوی راست بخوابم بعدش نهایت پهلو به پهلو شم یعنی به پهلوی چپ از اول میخوام بخوابم تا صب خوابم نمیبره

من راست راحتترم

سمت چپ

چپ

من راست بیشتر خوابم میبره

من راستم بیشتر

چپ ..

رو شکم😂

چپ‌ راحت ترم

سمت چپ

سوال های مرتبط

مامان ساچلی و سِتین مامان ساچلی و سِتین روزهای ابتدایی تولد