مامانا
یه سوال شما بیشتر به کدوم سمت میخوابین؟چپ یا راست؟

۲۰ پاسخ

من بیشتر راست

من کلا چپ

هر دو سمت

خیلی دوست دارم طاق باز بخوابم ولی میگن خوب نیست
الان هر دو طرف میخوابم اکثرا سمت راست ولی وقتی بیدار میشم یه ذره متمایلم سمت شکمم🥲
خیلی تلاش میکنم بالش میذارم هرکار میکنم بازم نمیشه

من راست میخوابم بچم بیشتر تکون میخوره نمی‌دونم چرا

من کمر درد میشم تا ۱۰ دقیقه طاق بازم باز جابجا میشم میگن مشکلی پیش نمیاد

راست بیشتر
چپ میخوابم تکوناش و نمیفهمم
وقتی ب راست خوابیدم تو پهلو چپ تکون میخوره کلا

بیشتر چپ

من چپ

من قبلا همش به پهلو چپ الان انگار پهلو راستم بیشتر شده

هر دو طرف میخوابم

من سعی میکنم بیشتر چپ بخوابم

به چپ باید خوابید توی چپ خون رسانی بیشتره

هر دو
فعلا گاهی به پشت هم میخابم

هر دو‌ سمت، اما وقتی ب راست میخوابم ی جورایی راحت ترم

هردو بیشتر راست راحتم

من کلا راست ، نمیتونم سمت چپ بخوابم
خیلی کم گاهی به چپ هستم .

هردو

من سمت چپ زیاد میخابم

سعی میکنم بیشتر به پهلو چپ بخوابم خون رسانی میگن بهتره

سوال های مرتبط