و منی ک ۶ هفته ۴ روز هستم ولی هیچ علائمی ندارم

۵ پاسخ

از8ھفتہ شروع میشہ 🥲

من ۵ هفته و دو روزم
از امروز دوباره زیر دلم‌و پهلوهام درد‌میکنن مثل پریودی

خوش بحالت🫠همین الان از شدت استفراغ و تهوع مرخص شدم از بیمارستان

سلام عزیزم هفته اولا زیاد حالت تهوع نداری بعد میاد سراغت

😂😂😂بچه های الان غافلگیرت میکنن

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان یاسمین مامان یاسمین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه هفته سی‌وهشتم بارداری