من باردارم اما ترشح ندارم آیا خطره ناکه؟؟؟؟

۶ پاسخ

یه هفته هس تستم مثبته همه علائم هارودارم بجز ترشحات

منم خ کم دارم

چرا الکی ب خودتون استرس میدید. چرا فکر علائم هارو دارید. بدون استرس بسپارید به خدا همه چیز رو

نه عزیزم گاهی نداری گاهی داری طبیعیه

ترشح بارداری برای محافظت از جنینه ک الودگی عفونتی چیزی بهش نرسه

نه نیست

سوال های مرتبط

مامان کنجد فرنگی مامان کنجد فرنگی هفته سی‌ام بارداری
مامان 🩷ثناویاسین💙 مامان 🩷ثناویاسین💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری