۵ پاسخ

ماه ۶ ب نظرم خیلی دیر میگذره

منم واقعن 6ماه دیره میگذرع

هفته ها رو بشمار راحت‌تر میگذره

مثل منی

وای منم تازه رفتم 25هفته دو رور

سوال های مرتبط

مامان 🩷دِنیز👶🏻 مامان 🩷دِنیز👶🏻 ۷ ماهگی
مامان کوروش مامان کوروش ۱۰ ماهگی
مامان عزیز مادر مامان عزیز مادر ۴ ماهگی