با پیاز و زردچوبه و اگه برگ بو داری ۲-۳ دونه بنداز بپزه ، نمک نزن دیرپز میشه و ممکنه بعدا غذاشو شور کنه ، فلفل اینا نریز ممکنه معدشو بهم بریزه
اگه تو زودپز میذاری ۵-۶ ساعت اگه تو قابلمه میذاری یک شب تا صبح بذار بپزه تمام مغز و غضروف راحت از استخون جدا بشه و استخون کامل صاف بشه
مفز و غضروف با میکسر یا هرچی که داری خوب مخلوط کن آبی که از پختش مونده نهایت ۲-۳ لیوان بشه بهش اضافه که و مخلوط کن باهم بریز تو یه ظرف پلاستیکی بذار تو یخچال ببنده
چند ساعت بعد ظرفتو برگردون قالبی درمیاد با چاقو برش به اندازه قوطی کبریت بزن و ددونه دونه بچین تو نایلون و بذار تو فریزر هر دفعه یه تیکه بنداز تو غذاش
اره دیگ بزار بپزه
بزن توی نت گفته چیا کنارش بریزی که بوی بدش رو بگیری و چطوری هم بذاری ببنده و تکه کنی فریزش کنی
مپم میخام بگیرم هی امروزفردامیشه
چن گرفتی
اول بپز ابش بریز قشنگ برای بار دوم پیاز و هل دارچین برگ بود هرکدومم نداشتی مهم نیس روش اب کننن زیر شعله کم بزار ۲۴ساعت بپزه
پیاز و نمک و فلفل زردچوبه یه کمی هم نخود بذار ۱۰ساعت بپزه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.