۷ پاسخ

با پیاز و زردچوبه و اگه برگ بو داری ۲-۳ دونه بنداز بپزه ، نمک نزن دیرپز میشه و ممکنه بعدا غذاشو شور کنه ، فلفل اینا نریز ممکنه معدشو بهم بریزه
اگه تو زودپز میذاری ۵-۶ ساعت اگه تو قابلمه میذاری یک شب تا صبح بذار بپزه تمام مغز و غضروف راحت از استخون جدا بشه و استخون کامل صاف بشه
مفز و غضروف با میکسر یا هرچی که داری خوب مخلوط کن آبی که از پختش مونده نهایت ۲-۳ لیوان بشه بهش اضافه که و مخلوط کن باهم بریز تو یه ظرف پلاستیکی بذار تو یخچال ببنده
چند ساعت بعد ظرفتو برگردون قالبی درمیاد با چاقو برش به اندازه قوطی کبریت بزن و ددونه دونه بچین تو نایلون و بذار تو فریزر هر دفعه یه تیکه بنداز تو غذاش

اره دیگ بزار بپزه

بزن توی نت گفته چیا کنارش بریزی که بوی بدش رو بگیری و چطوری هم بذاری ببنده و تکه کنی فریزش کنی

مپم میخام بگیرم هی امروزفردامیشه

چن گرفتی

اول بپز ابش بریز قشنگ برای بار دوم پیاز و هل دارچین برگ بود هرکدومم نداشتی مهم نیس روش اب کننن زیر شعله کم بزار ۲۴ساعت بپزه

پیاز و نمک و فلفل زردچوبه یه کمی هم نخود بذار ۱۰ساعت بپزه

سوال های مرتبط

مامان مامان مهربون مامان مامان مهربون ۳ سالگی