۶ پاسخ

فق کولیکز خیلی خوبه
گیاهیه ضرر هم نداره

بنظرم نده چون درمانی نیست تسکین دهندهس
تازه میگن کلا پیشنهاد نمیشع سدیم بی کربناته🫠

واقعا خیلی چرته ب نظرم بچه رو هم عصبی می‌کنه رازیانه خوبه باز قطره کولیک بهتره

من از سه ماهگی بهش دادم
گریپـمیکسچر خارجی بزاش گرفتم خوبه

دکتر گفت گریپ میکسچر بچه رو میبره کما
بعد بچه ی منو بی قراررررر کرد چجور و رفلاکسی هستش ۴۰۰۰۰۰۰ برابرش کرد

پدی لاکت امتحان کن دختر من باهاش خوب شد

سوال های مرتبط