۵ پاسخ

من میریزم تو سر پستونک راحت میخوره

با سرنگ یا قطره چکان

قطره قطره گوشه لپش بریز بخوره غلیظه نمیپره گلوش

من میدم عالیه
البته‌بعداز‌یکماه‌با شربت گرمیچر خارجی بده

یه پنج دقیقه قبل شیر تو بیداری بهش بده

سوال های مرتبط

مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی
مامان giso مامان giso ۸ ماهگی
مامان پارسا و پاشا🐣 مامان پارسا و پاشا🐣 ۷ ماهگی