۵ پاسخ

واقعا برخلاف ماه های دیگه دیر میگذره

من یکی از ارزوهامه برسم تو هفته شما فکر زایمان زود رس پس از سرم برداره

بارداری سختره تا بچه داری، تو بارداری همه دردی داری معده درد بدترین شه زایمان کردی به نظرم ادم راحت میشه

سزارین چند هفته انجام میدن دیابتم دارم ک دکتر متفورمین ۵۰۰ داده
دکترم گف بین ۳۸ تا ۳۹ هفته هنوز ۳۵ هفته و ۳ روزمه 🥺

نمیخوام ته دلتو خالی کنم ولی ایشالله بسلامتی زایمان کنی دلت برا الانت تنگ میشه خیلی تنگ
بچه گریه میکنه درد داره هزار بار باهاش میمیری
نمیخوابه ی درد میخوابه یه درد

سوال های مرتبط

مامان مهوین🩷🫠 مامان مهوین🩷🫠 روزهای ابتدایی تولد