۷ پاسخ

منم یبار دلپیچه شدید گرفتم رفتم بیمارستان کاری برام نکردن تازه به زور هم میخواستن معاینه کنن حالا من هی میگم دلپیچس اونا میگن بیا معاینه کنیم
بعدازظهرش رفتم دکتر خودم بهم سرم و امپول داد استفاده کردم خوب شدم
البته من دردم خیلی شدید بود که دیگه رفتم دکتر

یه چایی نبات بخور

قابل تحمله دردش یا ن واست

شاید دلپیچت بخاطر سرماخوردگیه ویزوس جدیده هم علائمش همونه

غذای نفاخ نخوردی؟منم اینجوری شدم مال غذا بود
یه شیاف پروژسترون گذاشتم با ی قرص دامیتیکون خوردم درست شد

اره خب برو یه چکاب بشو

شیاف بزن

سوال های مرتبط