خانوما برای درد زیر دل پریودی برم بیمارستان هزینه سونو اینا چقد میشع؟

۶ پاسخ

شیاف بزار

درد داری شیاف پروژسترون بزار

بیمه باشی دولتی بری هیچی

من خصوصی رفتم بدون بیمه حدود ۱تومن

اگه بیمه باشی هیچی ولی اگه نه یه مقدار ویزیت ماما باید بدی سونو بیمارستان نمیگیرن باید بستری باشی

دولتی هیچی

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وهفتم بارداری