۲ پاسخ

منم گاهی وقتا همینجور میشه

نه من عطسه میکنم زا سرفه همین تیر میکشه گاهی تا چند دقیقه حتی درد میمونه از چند تا دکتر پرسیدم میگن طبیعی
یه دکتر به من گفت موقع عطسه و سرفه زیر دلت بگیر که این درد کمتر باشه

سوال های مرتبط