۱ پاسخ

سلام جانم نه بابا نگران نباش طبیعیه دختر منم اینجوری بود بردمش دکتر گفت بعضی بچه ها نفخشون زیاده دکتر گفت تا ۵ سالگی اکثرا شکمشون بزرگ میمونه

سوال های مرتبط

مامان علیسان مامان علیسان ۷ ماهگی
مامان زهرا زارعی مامان زهرا زارعی ۱۴ ماهگی