گلم در دسترسی؟
جوجه نازم
پسر منم خس خس داره
میگن رفلاکس اما دکتر گف گلوش التهاب داره ۵روز ایزترومایسین خورد خوبم نشد احتمالا همو رفلاکس
عزیزم اگه ادم سیگاری دوربرتون هست ب خاطر سیگاره
طبیعیه عزیزم پسر منم همینطور بردمش دکتر گفت مشکلی نداره
قیافه بچت چقدر شبیه بچه منه 😐😐
وای خدا چه نازه 🥺💋
من از این لباسها هر چی میگردم گیرم نمیاد
خس خس برا رفلاکس معده هست
اگر اب ریزش بینی داره و مدفوع ش رنگش عوض شده یعنی سرما خورده وگرنه خس خس پسر منم میکنه
خس خس تنها برا رفلاکس
تازه بچه من چند روز یه بار صداش میگرفت اوایل
منم همینجور بود دکترا گفتن طبیعیه بخاطر رفلاکسشه الان بدتر شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.