۳ پاسخ

سرما نخورده عزیزم بینیش گرفته
گرم نگهش دار ، قطره بریز تو دماغش بعد از دو سه دقیقه با پوار بینی دستی بینیش رو تخلیه کن
اگر قبل از شیردهی قطره بریزی هم خوبه
هر دو ساعت هم میتونی بریزی
اگر همه این کارا رو کردی و خوب نشد میتونه از رفلاکس باشه

احتمالا رفلاکس

رفلاکس نداره؟

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولوی مادر مامان دختر کوچولوی مادر ۱۲ ماهگی