رفلاکس عزیزم
پسر منم داره دکتر گف قطره سدیم کلراید کنم تو بینیش بهتر شده
پره عزیزم پسر منم همینجوری نگاه میکنم چیزی نیس ولی من هر وقت میبینم موقع نفس کشیدن دماغش فیش فیش میکنه دو سه قطره از شیر خودمو با قاشق کوچولو میریزم تو سوراخ دماغش بعد یک دقیقه با پوآر تمیز میکنم میبینم توش پر بوده.بعضی وقتا ک پوآر میکنم تو بینیش،بینیش تحریک میشه عطسه میکنه یهو میبینی ی موش گنده(منظور همون کثیفی های تو بینیش)از تو دماغش پرت میشه بیرون😂
والا میگن اگ رفلاکس داشته باشه هم سینه خس خس میکنه
خب پوآر بزن دماغش تمیز بشه
شاید رفلاکس داره شیر برمیگرده توی دماغ و دهنش
مامان گلی میتونی عکس نوزاد و بارداری و. کودک و خانوادگیت رو با من آتلیه ای کنی انواع تم اجرا میشه به سلیقه خودتون با آتلیه طبیعی مو نمیزنه با مناسب ترین قیمت فقط توی روبیکا پاسخگو هستم09043693316 پیام بدید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.